fredag 19 oktober 2012

Dansar med mig själv

Kan Billy Idol så kan väl jag.
Då jag blev påmind om att dagens datum de facto var fredag och att detta torde firas med en ädelgrogg kunde jag bara inte låta bli att följa strömmen.
Bryskt blandade jag en gnutta gammal rökig whiskey av ädel sort med nobel dricka smaksatt av ingefärans helande nektar.
Detta borde naturligtvis vara helgerån och en skymf mot den buteljerade guldskimrande ekfatsdryck som man i vanliga fall avnjuter i sin nakenhet. Men döm om min förvåning då detta tilltag visade sig vara en succé och inte alls så makabert som man till en början leddes att tro.
Så god fredag på er, wherever you are!

1 kommentar:

  1. Det gläder mig mycket att rebellen i dig gavs lite utrymme.
    Att något är dyrt eller gott som solitär betyder inte att kombinationer med dito är förkastliga.
    Ingerfärsdricka är f.ö. en väldigt trevlig tillsats i groggsammanhang.

    SvaraRadera