fredag 4 januari 2013

Disträ

Jag är något av det mest disträa jag vet.
Idag åkte jag och en kamrat för att idka utförsåkning.
Väl framme i backen upplyser jag mig själv om att jag minsann glömt pjäxor hemma.
Jävla tur det finns folk som hyr ut såna hela dagarna...
Ett stort plus var ju att jag råkade på en monoskikamrat i backen. Det värmde något oerhört.

Jag fick för övrigt ett mail gällande tillverkningen av mitt insug också.
I runda slängar: ditt insug är i slutskedet av tillverkningen. Det skall egentligen bara poleras, vilket beräknas ta 2 veckor.
Det måste bli förbannat blankt om det ska poleras i två veckor.
Jag tror inte ens Stellan gnuggar blankt så jävla länge på ett insug.

4 kommentarer:

  1. De kanske saknar mekaniserade attiraljer och får hålla till godo med handarbete?
    Hasse G

    SvaraRadera
  2. Insuget skall naturligtvis skickas på elektropolering - det tar två veckor och blir mindre bra än om du gnussat själv en dag...

    SvaraRadera
  3. Det kan ju vara sant förstås.
    Men två veckor... Inte för att jag ska suga eller blåsa nån luft just nu. Men ändå.

    SvaraRadera
  4. Hålla andan i två veckor? Jag tror läkare skulle avråda från detta.
    Hasse G

    SvaraRadera