Ja ni vet.
Här var det däremot inte så glamouröst att vara.
I går var jag iväg med en hydraulpump för byte av densamme. Motorn på bilden är en 4kw och lär väl väga mellan 30 och 40 kg. Det är så jävla trångt i skrubben att jag måste demontera lampan för att inte slå huvudet i den.
Det var inte mycket enklare att montera skiten igen när man skulle passa in axeln mot drevet på pumpen.Efter uträttat verk så fungerade utgödslingen så in i helvete bra, lite för bra. Med 120 bars tryck så gav en tryckslang upp och gav lite merjobb.
Så i morse såg det ut så här i mitt liv.
Ja, det är ungefär så gemytligt som det ser ut. |
Sen åkte jag till verkstan och försökte fli upp lite i stöket.
Här har Lester nåt att vila ögonen på.
Dieselelektriskt underverk från Sverige. |
Den här har jag inte kastat bort. Jag är dock i behov av längre bakdämpare då bakdäcket envisas med att ta i innerskärmen. |
Jag vet några saker till du är i behov av:
SvaraRadera-Industritvätt och rotborste efter helkroppskobajsmassagen.
-Wunderbaum (skogsfrisk) att hänga i trucken.
-Ett MC-kort (motorcykelförarbevis även kallat) så du de facto får köra din vita prinsessa.
-Pepparkaksdeg (det behövs alltid)
Jag väljer att se vistelsen i gruvan som en SPA-behandling.
SvaraRaderaTrucken luktar gott, som bara en ASEA kan göra.
Det är vinter, jag behöver inget MC-kort.
Jag har pepparkaksdeg. Succé
Dieselelerktriskt - Det ligger väldigt bra i munnen iaf.
SvaraRaderaF.ö. är det EXAKT samma färg på ditt Dieselelektriska mirakel som på en Perrongtruck från -59 som jag höll på att lura mig själv till att köpa en gång i tiden.
SvaraRaderaEn väldigt fin färg för övrigt!
Det är den mest orangea färgen som finns. Så jäkla fin. Jag måste lägga in en film med motorgången också, den låter lite som en tändkula fast dovare.
SvaraRaderaDen mest orangea färgen som finns är mig veterligen den på Televerkets gamla Volkswagen LT31. Lätt epilepsiframkallande färgskrud, med en touch av huvudverk.
SvaraRadera//Björn T
Touche, det är den mest orangea färgen som finns.
SvaraRadera