fredag 28 september 2012

Kinesiskt, eller franskt. Jag vet inte riktigt

Fyra hjul har den iaf. Min nyinskaffade gårdshjälpreda.
Skotta snö, hämta tidningen, valla katterna. Så många användningsområden.
Skogsgrillakorv kan man också ägna sig åt.


Säga vad man vill om importerade grejer från asiatländer som inte har legat i framkant vad gäller teknik såsom Kina, Taiwan och Korea. Men jag kan inte se några direkta brister i vare sig konstruktion eller kvalitetskänsla.
Okej, svetsarna håller väl inte önskvärd standard. Men i värsta fall får jag väl byta ut någon svets vad det lider.

3 kommentarer:

  1. Så blev ännu en japan utan jobb...

    SvaraRadera

  2. kolla runt länkarmarna på svetsarna

    SvaraRadera
  3. Lester: de har väl att göra med att rensa upp efter Fukushima. Inte har de tid att bygga hjulingar åt mig.

    Anonym: Det var bland det första jag gjorde, de såg ju iaf bättre ut än den där soppan till vagn jag monterade för någon vecka sedan.

    SvaraRadera