måndag 13 augusti 2012

Hurtigt

Det har varit lite dåligt med inlägg på sistone.
Det beror dels på att jag inte haft något vettigt att orda om eftersom jag är hemma på das farm und drängar, dels på att jag helt utan medikamenter haft en liten nedförsbacke och inte haft lust att skriva.
Idag fick jag dock ett ytterst fånigt infall och gav mig ut på vägen och sprang. Vilket i sig är ett helt makalöst sätt att slita ut sig bara för att hamna på samma ställe som man startade.
Nu har jag smort in benen i hästliniment och väntar på att kallvattnet ska bli varmt så jag kan duscha i det.
Nu ska det smaka med lite chips. Och en folköl kanske.

1 kommentar:

  1. Tog chips, betackade mig för folköl och mår lite illa efteråt...
    Sprang inget iofs - kan det vara så att chipsen känner om man sprungit eller inte?
    Chips sitter ju i datorer och sånt så lite smarta är dom ju säkert!

    SvaraRadera