fredag 15 juni 2012

Jävla skitfredag

Idag har jag lämnad in SAABen för reparation. Kuken!
Det är nåt skit i bakdiffen som gör att den studsar som en bumbibjörn. Inte ok.
I vuxenpoängjakten vevar jag in ytterligare storvinster då skilsmässopapperen är inskickade och nu är det bara bekräftelsen kvar.
28 år och skild, det borgar för en begynnande alkoholism känner jag. Synd bara att jag dricker så sällan.
Jag ska gå ner i verkstan och fota min morot så blir det ett teknikinslag istället för massa känslosamt dravel.

3 kommentarer:

  1. Det hade varit värre om du var 28år och alkoholiserad, plus att du skulle skiljas... Du hade iofs dragit in en klase tragikpoäng på den kuppen.
    Bakdiff? Är den fyrhjulsdriven?
    Känslosamt dravel låter spännande!

    SvaraRadera
  2. Förresten har jag väntat ett tag på "ett jäkla utlägg om mitt nuvarand jobb" nu, men jag väntar väl lydigt vidare...

    SvaraRadera
  3. Det är en fyrkrafsare ja. Har man 12 graders lutning från ett t-kors upp till gårn så är det ingenting mindre som duger.

    SvaraRadera