söndag 24 juni 2012

Vackert

Ibland är livet fan bra.
Jag delar med mig av kvällsutsikten

7 kommentarer:

  1. Så makalöst vackert!
    Jag grät en skvätt - fast jag var helt nygråten pga den ständigt pågående verkligheten...

    Tänk dig Märstabornas förhållande till sin närmiljö.

    SvaraRadera
  2. det närmaste man kommer miljö i Märsta är väl återvinningsstationen. Den här utsikten har jag från gårn. Märsta får vänta lite på mig den här veckan. Nu ska det bärgas hö.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tänk den som finge volma sitt hö ändå...
      Men hur ska det gå nu när du har lagt dig till med nautisk ansiktsfrisyr!?

      Radera
  3. Med största sannolikhet kommer uttryck som "böfvlar" och "anfäkta och anamma" dyka upp vad det lider då inget av mina värv för dagen innehåller vare sig knopar eller diskussioner om på vilken sida babord egentligen är.

    SvaraRadera