måndag 26 mars 2012

Vårtecken, och vår

Så har det tydligen blivit vår i mars. Man hinner bara lämna hemmet i två veckor så har hela gräsmattan tinat fram.
Jag får väl dra fram gräsklipparn snart då.
Ett väldigt tydligt vårtecken är iaf att katterna drar med sig ekorrloppor in. Jag verkar ha några i byxorna också, enligt statusen på mina ben.
Jäkla mög, inte kan man använda vapen mot dem heller.
Men det är ju ändå ett litet sällskap i brist på annat.
Jag har iofs rumskamrat men han håller sig mest på sin sida rummet och jag är inte så sugen på att dela min skitsmala säng med honom heller.

2 kommentarer:

  1. Dax att skörda löken snart då, eller kanske en gallring måste till först? - För att ta ut det yttersta av skörden...

    SvaraRadera
  2. Lite action i brallorna är kan väl aldrig vara fel?

    SvaraRadera